Als je de voorspelling van IWB moest geloven zou het lossen een moeilijk verhaal worden.
Zeker aan de oostkant in Boxmeer. Het viel gelukkig mee.
De navlucht duiven gingen er om 10.15 uit.
De wind was zwak uit onduidelijke richting.
De eerste duif bij Harm van Sluis 11.51, bijna 80km per uur gemiddeld. Ook een top duif in de afdeling , 2e in de hele lossing.
Jonkers/Pit op de plekken 2 en 3.
Na 13 minuten was 33% van de duiven thuis.
Uitslag Wedvlucht
0419 DE KOERIER STEENWIJK
N33 Boxmeer 17-08-2024 Los:10.15 Deelnemers:7 Duiven:145
Weer:
PLC Naam Afstand AD/AP Get Ring Tijd Snelheid Punten
1 H.v.Sluis 126,779 10/8 3 2-8105947V 11.51.00 1320,620 1000,0
2 Comb. Jonkers/Pit 134,564 46/14 1 2-4233358V 11.58.09 1304,548 994,7
3 Comb. Jonkers/Pit 2 46 5 1-1488275V 12.00.06 1280,344 989,4
4 H.ten Veen 125,959 20/8 3 4-8097869 11.54.14 1269,318 984,0
5 H.v.Sluis 2 10 5 2-8105948V 11.55.39 1259,607 978,7
6 H.v.Sluis 3 10 7 2-8105918V 11.55.41 1259,190 973,4
7 H.v.Sluis 4 10 2 3-9612023V 11.55.55 1256,279 968,1
8 H.ten Veen 2 20 1 4-8097867 11.55.44 1250,416 962,8
9 Comb. Jonkers/Pit 3 46 4 3-4240954V 12.03.28 1240,604 957,4
10 H.v.Sluis 5 10 9 3-9612030V 11.57.15 1239,897 952,1
11 Comb. Jonkers/Pit 4 46 6 0-1065410V 12.03.56 1235,289 946,8
12 J.H.Schuring 125,924 42/10 34 4-8098206 11.57.21 1230,331 941,5
13 J.H.Schuring 2 42 20 3-9612241V 11.57.30 1228,530 936,2
14 H.ten Veen 3 20 9 4-8097871 11.57.34 1228,066 930,9
15 Comb. Jonkers/Pit 5 46 2 2-4233373V 12.04.45 1226,097 925,5
16 Gebr. Kruisweg 125,935 10/5 10 3-9612125V 11.58.19 1218,925 920,2
17 Comb. Jonkers/Pit 6 46 10 3-4240974V 12.06.04 1211,561 914,9
18 Comb. Jonkers/Pit 7 46 12 3-9550636V 12.07.32 1195,771 909,6
19 E. Jongman 125,032 9/1 3 9-1227262V 11.59.40 1194,573 904,3
20 Gebr. Kruisweg 2 10 1 3-9612122V 12.00.28 1194,076 898,9
21 Gebr. Kruisweg 3 10 8 4-8098531 12.00.30 1193,699 893,6
22 Comb. Jonkers/Pit 8 46 3 1-1488202V 12.07.46 1193,297 888,3
23 J.ter Heide 125,513 8/2 1 4-8097732 12.00.17 1192,142 883,0
24 J.H.Schuring 3 42 13 3-9612214V 12.00.43 1191,150 877,7
25 Comb. Jonkers/Pit 9 46 25 4-8097841 12.08.00 1190,833 872,3
26 J.H.Schuring 4 42 14 3-9612243V 12.00.47 1190,398 867,0
27 J.H.Schuring 5 42 25 3-9612213V 12.00.48 1190,211 861,7
28 J.H.Schuring 6 42 7 3-9612215V 12.00.53 1189,275 856,4
29 Comb. Jonkers/Pit 10 46 26 4-8097856 12.08.30 1185,586 851,1
30 H.v.Sluis 6 10 4 2-8105941V 12.02.07 1183,565 845,7
31 J.H.Schuring 7 42 1 3-9612397V 12.01.37 1181,094 840,4
32 Comb. Jonkers/Pit 11 46 32 3-9612370 12.09.15 1177,804 835,1
33 J.H.Schuring 8 42 6 3-9612249 12.02.24 1172,480 829,8
34 J.H.Schuring 9 42 3 0-1115237 12.02.29 1171,571 824,5
35 H.v.Sluis 7 10 1 2-8105911V 12.03.24 1169,551 819,1
36 H.v.Sluis 8 10 6 8-4296025V 12.03.25 1169,373 813,8
37 Comb. Jonkers/Pit 12 46 41 4-8097811 12.10.13 1167,923 808,5
38 Comb. Jonkers/Pit 13 46 44 4-8097806 12.10.27 1165,561 803,2
39 J.H.Schuring 10 42 12 3-9612253V 12.03.04 1165,247 797,9
40 H.ten Veen 4 20 13 4-8097886 12.03.14 1163,769 792,6
41 H.ten Veen 5 20 10 4-8097865 12.03.16 1163,411 787,2
42 J.ter Heide 2 8 2 4-8097735 12.02.55 1163,051 781,9
43 H.ten Veen 6 20 17 4-8097874 12.03.33 1160,375 776,6
44 Gebr. Kruisweg 4 10 7 0-1111240V 12.03.58 1155,723 771,3
45 H.ten Veen 7 20 15 4-8097873 12.04.08 1154,172 766,0
46 H.ten Veen 8 20 4 4-8097870 12.04.09 1153,996 760,6
47 Gebr. Kruisweg 5 10 4 4-8098520 12.04.58 1145,213 755,3
48 Comb. Jonkers/Pit 14 46 38 4-4256734 12.12.35 1144,415 750,0