De laatste jonge duiven vlucht van dit jaar vlogen we vanuit Courtisol (438km) .
107 duiven in de vereniging van 5 liefhebbers.
De stand jong was na 7 vluchten spannend , slechts 13 punten tussen De Gebr. Kruisweg en Harm van Sluis.
Daarbij komt nog dat door het geringe aantal duiven op deze laatste vlucht het aftrek getal per duif wel 7 punten bedraagt.
Betekent dus dat inhalen van 13 punten goed mogelijk is. Los gingen ze om 9 uur.
Harm van Sluis wordt 1e , hij klokt om 14.28 , de Gebr.Kruisweg worden 2 en 3. 
Harm heeft zn punten op plek 7. De Gebr. op plek 5.
De duiven kwamen boven verwachting goed naar huis, ondanks het warme weer.
In de stand jong blijft Harm van Sluis 1e maar 7 punten voor de Gebr. Kruisweg.
De beste jonge duif was de 367 van Harm met alle vluchten prijs.
 

 Uitslag Wedvlucht  
 0419   DE KOERIER           STEENWIJK           

 F36 Courtisols 07-09-2024   Los:09.00   Deelnemers:5   Duiven:107
 Weer: wind zo  

 PLC Naam                  Afstand  AD/AP  Get Ring       Tijd     Snelheid   Punten

   1 H.v.Sluis             438,548  30/17   14 4-8098365  14.28.22   1335,544 1000,0
   2 Gebr. Kruisweg        438,302  29/10   23 4-8101763  14.31.45   1321,181  992,9
   3 Gebr. Kruisweg           2     29      29 4-8098539  14.37.19   1299,378  985,7
   4 H.v.Sluis                2     30      18 4-8098380  14.41.12   1285,311  978,6
   5 Gebr. Kruisweg           3     29       7 4-8098491  14.42.07   1281,147  971,4
   6 Gebr. Kruisweg           4     29      19 4-8098544  14.43.02   1277,724  964,3
   7 Gebr. Kruisweg           5     29      13 4-8098545  14.45.33   1268,418  957,1
   8 H.v.Sluis                3     30       2 4-8098367  14.45.48   1268,214  950,0
   9 A.Timmerman & Dcht    437,430  20/4    19 4-8097634  14.47.45   1257,886  942,9
  10 H.v.Sluis                4     30      10 4-8098356  14.49.17   1255,566  935,7
  11 A.Timmerman & Dcht       2     20       1 4-8097605  14.48.29   1255,240  928,6
  12 Gebr. Kruisweg           6     29      10 4-8098508  14.49.48   1253,007  921,4
  13 H.v.Sluis                5     30       6 4-8098330  14.51.03   1249,247  914,3
  14 A.Timmerman & Dcht       3     20       3 4-8097606  14.50.32   1247,898  907,1
  15 H.v.Sluis                6     30      28 4-8098326  14.52.00   1245,876  900,0
  16 Gebr. Kruisweg           7     29       4 4-8098513  14.51.50   1245,766  892,9
  17 Gebr. Kruisweg           8     29      22 4-8098493  14.51.52   1245,648  885,7
  18 H.v.Sluis                7     30       7 4-8098337  14.53.26   1240,823  878,6
  19 H.v.Sluis                8     30      17 4-8098374  14.54.08   1238,369  871,4
  20 H.v.Sluis                9     30      26 4-8098327  14.55.26   1233,841  864,3
  21 H.v.Sluis               10     30      15 4-8098322  14.55.38   1233,147  857,1
  22 F.Lugtmeyer           438,722  19/3     2 4-8098063  14.56.59   1228,969  850,0
  23 H.v.Sluis               11     30      12 4-8142304  14.57.22   1227,166  842,9
  24 H.v.Sluis               12     30      11 4-8098357  14.57.32   1226,594  835,7
  25 Comb. Jonkers/Pit     444,911   9/2     9 4-4256718  15.02.47   1226,383  828,6
  26 H.v.Sluis               13     30      13 4-8067378  14.59.51   1218,697  821,4
  27 H.v.Sluis               14     30       9 4-8098335  14.59.52   1218,641  814,3
  28 H.v.Sluis               15     30       5 4-8098332  15.00.25   1216,781  807,1
  29 Gebr. Kruisweg           9     29      18 4-8098525  15.01.05   1213,852  800,0
  30 Gebr. Kruisweg          10     29      12 4-8098501  15.02.49   1208,053  792,9
  31 F.Lugtmeyer              2     19       4 4-8098097  15.04.33   1203,460  785,7
  32 Comb. Jonkers/Pit        2      9       2 4-4256709  15.10.15   1201,651  778,6
  33 F.Lugtmeyer              3     19      15 4-8098065  15.05.41   1199,731  771,4
  34 H.v.Sluis               16     30       1 4-8098338  15.06.05   1197,946  764,3
  35 A.Timmerman & Dcht       4     20       2 4-8097615  15.08.28   1187,163  757,1
  36 H.v.Sluis               17     30      27 4-8098333  15.09.34   1186,655  750,0

   
© ALLROUNDER